swahili.

frågan är varför jag inte får fler sådana här kommentarer, samt varför människor som lämnar kommentarer av detta slag inte skriver sitt namn?

"ego boost
om that stupid mansuit.:
Pallar inte med dig! Du lyssnar på the cure, läser Oscar Wilde, har donnie darko, amelie och fight club som favoritfilmer. du är perfekt. just sayin.."


Men som Wilde sade om perfektion:
"The condition of perfection is idleness: the aim of perfection is youth"
it's all gone...


Häromdagen var en spännande dag. Jag och Rijad lekte kulturella på en konstutställning för att se ifall det fanns några kulturella hotties. Det gjorde det inte. Inte utöver oss då. Bara kulturella notties. Jag undrar var de snygga tjejer som håller till på vernissage i filmer håller till i verkligheten? Catwalken?

Idag har jag skaffat mig en ny app till min iphone som översätter till typ femtio språk. Detta roade jag och Bella oss med på jobbet idag.
Roligast var swahili:

vad sägs tex om:
"Jag bajsar" = "Mimi poops"
"Där är solen" = "Ambapo ni jua" (sjukt användbart att behöva peka ut solen)
"Jag hatar dig" = "ninakuchikia"
"Jag älskar dig" = "Ninakupenda"

Håll till godo.

Och du med kommentaren gällande min perfektion, hör av dig, känns som om vi har mycket gemensamma intressen... mig tex.

Kommentarer
Postat av: rici

haha ohh en hemlig beundrare!!

2010-03-04 @ 23:30:39
URL: http://rici.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0