that stupid mansuit.


Har nyligen sett om "Donnie Darko" och fick för mig att man borde skaffa en sån där kaninkostym att gå runt och skrämma folk med. Jävligt scary.
Hursomhelst så är nog "Donnie Darko" min nya favoritfilm och för att visa det har jag här nedan en lista över mina favoritfilmer. Woho.

1. Livet är underbart
2. Amelie
3. Annie Hall
4. Donnie Darko
5. Fight Club
6. Almost famous
7. Guds stad
8. Pulp fiction
9. 10 orsaker att hata dig
10. American psycho

Dessa är mina favoriter just nu.
Det senaste dygnet har jag även spenderat genom att kolla på dåliga filmer som gjort att jag sluppit tänka. Dessa filmer var:
1. Funny people - handlar om Adam Sandlers rollfigur som är en döende komiker. Överraskande bra, speciellt delarna utan Adam Sandler.
2. He's just not that into you - I'm just not that into this movie
3. 17 again - kanske det mest fjortisförhöjande man kan kolla på, men bitvis underhållande.

Soon, off for work.
May the force be with you.

Kommentarer
Postat av: Nils Tobias

Det är min absoluta favoritfilm. Kan nog helt ärligt säga att jag sett den över 100 gånger. Finns fortfarande saker de säger, man ser. Dolda budskap som jag diskuterar i mitt huvud. Gå in på filmens hemsida. Den är cool

2010-01-31 @ 22:45:16
URL: http://tobiej.blogg.se/
Postat av: ego boost

Pallar inte med dig! Du lyssnar på the cure, läser Oscar Wilde, har donnie darko, amelie och fight club som favoritfilmer. du är perfekt. just sayin..

2010-03-03 @ 19:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0