kinesiska.


Om det nu blir så att jag ska på maskerad i April känns detta som den självklara outfitten.
Knästrumpor - oh yes!
Kilt - Fo sho!
Blå kappa - Hell yeah!
Massa scarves - Damn right!
Svärd - Äh, nej
Hög hatt - Kaboom!

Hade det inte varit så att jag skulle på maskerad hade jag kunnat tänka mig att gå klädd sådär ändå. Det är tråkigt att det är så få som vågar gå all the way när det gäller kläder, inredning och all smak i övrigt btw.
För skojs skull vill jag dessutom påpeka att Depp alltid har snygga kläder i sina roller.
Bevis:


Härligt Författar-slacker

Rocken är najs och de där handskarna hade varit tantvarning på vem som helst annars.

kanske är puffran som gör det.

Kommentarer
Postat av: moni

edward scissorhands då?

2010-03-11 @ 15:03:14
URL: http://citizenbird.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0