nu jävlar.

ja. nu jävlar. man ska aldrig säga att man ska göra något och sedan inte göra det. det är nog det jag avskyr mest med människor och jag kommer inte på något sätt ha att göra med människor igen som säger att "Ja, det gör vi" eller "Ja, det ska jag göra" och sen inte gör det. visst, det finns såklart undantag, beroende på hur viktigt det man sagt att man ska göra är. men ständigt. palla.

och, nu jävlar. snart har det gått två veckor. snart är det bra.
snart är januari över. snart kommer jag göra saker av vikt. kanske.
får se.

Kommentarer
Postat av: Rici

Haha du är ju mästare på det själv med alla dina "projekt" :P

2010-01-07 @ 21:30:30
URL: http://rici.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0