ni kan skratta om ni vill, håna oss, vi rör oss ni står still.

det snöar i borås. det är ungefär som att sminka en gris. javisst, det kanske ser bra ut ett tag, men så fort sminket rinner bort ser man all skit.
MEN; på den ljusa sidan så ska jag ju åka till sthlm i övermorgon, kaching liksom. kommer bli awesome. jobba ETT pass denna vecka. så skulle varje vecka vara, utan löneminskning då såklart.

funderade på att rensa bland mina fb-vänner, men insåg att om jag skulle rensa bort de som jag inte pratat med på ett par år så har jag kanske fem vänner kvar. okej, överdrift sure, men nåt åt det hållet.

för ett par veckor sen blev jag inbjuden till klassåterträff, kanske jag har sagt, hm, vet inte. ingenting i hela världen skulle kunna få mig att gå på en klassåterträff. skulle kunna skicka klassens plugghäst på mig i värsta Jack Bauer stil, det skulle ändå inte gå.
nääe, nu ska jag göra mina situps och sen duscha. kanske slår jag på stort och tvättar håret. vi får se.

Kommentarer
Postat av: vera

Fick också en inbjudan. Jens fick riva den och slänga den. Ville inte ens ta i skiten...

2010-01-19 @ 22:20:56
URL: http://brighterandme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0