i want them put back my old corner store. i know it cost more money to shop there, but this was love, this was love.

innan jag beger mig till affären för att införskaffa onyttigheter som jag ska förtära samtidigt som jag ser på donnie darko (kanske min nya favoritfilm) så vill jag bara skriva massa onödigheter här.
kontrar min systers elvis tips med ett annat elvistips. min absoluta favoritlåt av elvis är "marie's the name of his latest flame". fantastiskt fin låt.
sen ska jag städa. ja, det ska jag bannemaj........ om jag pallar.
förresten har jag fallit för grupptrycket. ja, jag har skaffat mig en iphone. dock har den inte kommit ännu. infoga valfri ledsen smiley.

Kommentarer
Postat av: Wes Luger

Fasen vad avis jag är!

2010-01-31 @ 18:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0