I'm writing this to say, in a gentle way, thank you but no. I will live my life as I will undoubtedly die, alone.

Har nu snörvlat mig genom de två senaste dagarna. Jag har skrivit en att göra-lista. Sen gäller det ju bara att få sakerna gjorda också.
Berghs har lagt upp arbetsproven inför HT 2010, känns som om jag faktiskt kan klara det. Vill inget hellre än att börja plugga och fly Borås. Framförallt fly Borås, om jag så ska bli hemlös heroinist på köpet.
På söndag är det alla stjärtars dag. Så glad sådan alla ni som har en stjärt. Själv har jag ingen stjärt, den är faktiskt nästintill obefintlig.
Sedan måste jag meddela att världens bästa låt för tillfället är "Pictures of you" av The Cure. Spotifya genast, or die.
Min favoritdel i den låten är:

If only I’d thought of the right words
I could have held on to your heart
If only I’d thought of the right words
I wouldn’t be breaking apart all my pictures of you.

Efter dessa ord känner jag att jag borde lyssna på The Cure mer, men nöjer mig tillfälligtvis med att lägga in en bild på Robert Smith istället.
Söt, va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0