gran torino.

Efter att ha läst Rijads blogg där han skrev att min blogg är kass men att han ändå läser den för att jag är en unik människa så har jag bara följande kommentar:
F*CK YOU B*TCH! I F*CKING L*VE Y*U. Kanske en smått schizofren kommentar, men jag måste passa på att göra en unik dissning tillbaks: Rijad, din blogg innehåller fler stavfel än min. Haha. Årets diss. Moving on..
Visst skulle jag kunna ha en roligare blogg, men jag tycker det är svårt att skämta om saker eftersom jag är helsvensk. Om jag skämtar om kulturer, invandrare, utvandrare eller religion blir jag nog automatiskt rasist. Är jag väldigt öppen och 'out there' är jag osvensk eller påtänd. It's a fine line! 
Så, jag håller mig absolut allvarlig.
Prutt. 
I alla fall så ökade bloggläsarna efter Rijads inlägg från noll till 45. Wow.

Och nu till det jag tänkte skriva om. Jag har ett filmtips: 



Jävligt bra rulle och jag tror att jag kommer vara precis som Clintans karaktär då jag är äldre, eftersom jag är sådan nu, fast yngre. Bitter, fientlig och skjutgalen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt roligt skrivet, ha ha ha! Och vem fan är killen du skriver om?

2010-02-15 @ 18:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0