white stripes.

lyssnar på white stripes. fantastiskt bra! borde ta och lyssna mer på sånt jag inte lyssnar så ofta på. först white stripes och sen wild beasts.
ser fram emot mina tre dagar ledigt som snart kommer, med bröllop och allt! very nice!
försöker skriva lite på mina 69 noveller. det går ok. men inte mer.
det här har jag skrivit nu ikväll:

 

"Det hade varit sådär lyckat som det bara kan vara innan det blir misslyckat. Efter efterfesten hade Jonas vinglat längs ån med en partyhatt över ena örat och en tom flaska av någon sort i ena handen.

Då han kom fram till räcket som lyckligtvis skiljde honom från vattnet, böjde han sig över det och stirrade ned på vattnet som fridfullt passerade.

Han undrade som hastigast vart allt vatten kom ifrån innan han till slut gav med sig och tömde stora delar av det han tidigare intaget.

Han torkade sig reflexmässigt över munnen med ena ärmen och försökte fokusera blicken på en fast punkt."

 

har i och för sig skrivit mer än det där. men va fan. orka klippa och klistra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0