not so much to be loved as to love.

idag har jag varit på ÖoB, och vad fan kan få en att gå dit kan ni då tänka? jo, jag blev liksom tvungen - fast det var ju ett nöje - att eskortera min vän Jenny från jobbet dit eftersom det som vanligt ösregnade i denna lilla pisstad.
men eftersom stan är lite schizo så slutade det regna sen och blev sol, och sen regnade det igen, sen blev det sol och sen regnade det. and so on in infinity.
elton var så trött då jag tvingade ut honom på kvällen att han gick med sänkt svans nästan hela promenaden. och långsamt gick det
men eftersom han är så här söt så stod jag ut. eller det berodde nog inte så mycket på det utan på att jag hade min kära ipod med mig.
men alla dessa små detaljer är av ringa intresse då mina tankar mest samlas i riktning mot min kära vän Camilla.
nu ska jag inte sova. men jag vet inte vad jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0