lifeguard sleeping, girl drowning.

Nej, jag tänker inte berätta om min dag. Jag tänker heller inte låtsas att det finns något att berätta, och jag kommer inte berätta om någon annans dag heller. Vad finns då kvar kan man undra? Inte så jävla mycket. Men tydligen har Facebook alltid rätt. De diagnostiserade mig som schizofren.
Vinterbarn, vinterbarn, varför tycker jag alltid nästan enbart om vinterbarn?
I alla fall så tänkte jag meddela det faktum att jag har ett objektiv till salu och en dator till salu, det är bara det att ingen vet om att de är till salu ännu. Har inte orkat skriva annonser, men dock orkar jag tydligen skriva massa svammel på min blogg? JA, det gör jag. Tydligen.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra och sitter här och lyssnar på Morrissey. Från och med nu vill jag ha kreativa förslag på vad jag ska ha för nytt efternamn. Ingen annan i universum får ha samma har jag bestämt. Så alla ni två som läser här dagligen, make me proud.

You’re so pretty

I’ll tear my eyes out

If I could reach them

You’re so pretty

You make me lie

About the length of my arms

They can actually reach my eyes


You’re so funny

I’ll laugh

When you slaughter

A bunny

Though I’m a vegetarian

You’re so funny

I’d like you to be my honey


You’re so smart

Before my brain caught up

You’d already stolen

My heart

You’re so smart

Though I feel dumb

I don’t want us to part


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jag vet... du kan heta Matti i efternamn också!

2009-09-25 @ 06:17:40
Postat av: jens

matti patti

matti hitta skatti

matti latti (med fördel kan vridas till matte latte)

matti mat

matti bonaparte

matti den store

matti IX

Stephen Patrick Matti-sey

2009-09-25 @ 08:24:53
Postat av: Linnea och Sofie

matti matik kanske? :)

2009-10-08 @ 22:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0