framtida tavlor.

jag har skapat en mapp på min dator där jag lägger in bilder jag ska ha som framtida tavlor. hittills har jag kommit fram till detta:
fantastiskt foto av Ellen von Unwerth
lite trevlig och mysig konst av Caravaggio. fantastiskt ljus.
om man blir snyggare än så här imploderar man antagligen. (varför har inte jag då imploderat frågar ni er nu)
mannen, myten, Morrissey
ge mig nu för i helvete tips på konstnärer, fotografer und so weiter som jag kan sno av. vill inte ha nån massproducerad ikea-konst i mitt hem inte!

Kommentarer
Postat av: ems

sista bilden på morran var riktigt snygg!

2009-10-01 @ 09:42:38
Postat av: Jäni

Den översta var skitcool :D

2009-10-04 @ 12:06:31
URL: http://anderssonjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0