born on a train.

är det inte sånt här man borde få betalt för:
http://www.expressen.se/noje/1.1725379/ladda-ner-larz-kristerz-nya-lat-gratis-pa-expressen.se
nu är det bara en dag kvar på jobbet innan fyra härliga dagar i halmstad kommer. följande saker är inplanerade:
1. lunch på takenaka, fantastiskt fin sushi
2. åka till ängelholm och hämta bror och brorsdotter
3. sätta sig och bli matad
4. äta för mycket onyttigt
5. ta sig till havet
6. leka med heidi
7. fotografera
8. äta
9. äta
10. äta?
och hemkomstens planer är:
1. banta

Kommentarer
Postat av: C

Alla grejer på listan lät grymt nice utom bantningen. Jag är avundsjuk. Min arbetsgivare har bestämt att jag ska jobba. Så det så. Trodde jag var ledig men fick tji. Synd att man inte får skolka från jobbet och fly till Halmstad.

2009-09-30 @ 16:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0