stuff me, i'm your pet monkey.

Om man sådär lite diskret letar sig fram till youtube.com, fyller i "töntarn" så kan man lyssna på kents nya singel. Fantastiskt bra. Växer med varje lyssning.
Jag har en väldigt, väldigt, väldigt bra fråga som jag terroriserat min omgivning med på sistone:
Om du fick välja ett djurs egenskaper men behålla din kropp och hjärna, vilket djur skulle du då välja?
Själv sliter jag mig lite mellan följande djur:
Katt
Spindel
Kameleont
Myra (man blir jävligt stark, oh yeah)
I övrigt är jag lite skrivtrött just nu, men vill passa på att nämna att jag i denna bloggs nära framtid kommer dissa kungahuset (stay tuned!) och stilla undra om det finns en enda bra anledning till att äta kött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0