good day for dying.

Det finns ingenting som är positivt med vintern.
Jag vill sluta tänka på dig, tack, jag orkar inte riktigt med att känna saker. Tänka saker är helt okej, men palla känna sånt just nu.
Det bästa med Spotify enligt mig är att man hittar massa gammal musik som man inte lyssnat på, på länge.
Nu ska jag lyssna på en pigg låt som heter "Haligh, Haligh, a lie, Haligh" och ordet "pigg" använder jag bara i sarkastiska tillfällen.
Nån som kan tänka sig att arbeta istället för mig imorrn?

Kommentarer
Postat av: C

Det positiva med vintern är att den går över... annars vet jag inte. Nej det finns inget annat, åtminstone inget som är bundet just till årstiden vinter... jul skulle man kunna fira på sommaren, kent-konserter gör sig lika bra på våren och skidorter kan man ta flyget till.

Over and out.

2009-11-09 @ 19:14:24
Postat av: Wes Luger

Positivt med vinter? Snö såklart! Tänk så kingigt att kunna åka skidor och sen gå in och basta, äta gott och somna i soffan framför "Kniven är enda vittnet".



Omöjligt på sommaren.



Och en annan sak som är bra med vintern är att man får längta till sommaren!

2009-11-11 @ 11:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0