2012.

Min helg var wunderschön.
Följande har inträffat:
Jag har ätit obscena mängder pizza, tacos och snacks samt sett på "Fyra bröllop och en begravning" som är min nya favorit romkom. Tvingade på min familj "Annie Hall", vilket verkade uppskattat.
Så var jag, mor och syster på 2012. Det var två timmar och fyrtio minuter av män som gjorde saker. För som alla vet är det män som gör saker och kvinnor står alltid bara bredvid och skriker och tillför ingenting... Eller? Så är det i alla fall i katastroffilmernas värld.
Bortser man från denna femtiotalssyn, så var filmen underhållande och precis så som jag hade väntat mig. Synd tyckte jag det var att den söta hunden inte fick huvudrollen och att de förstörde massa fina bilar, jag hade kunnat tänka mig en lambo eller två.
Nu ska jag undersöka om det finns några Toblerone kvar.
Här är min framtida tavla:

Kommentarer
Postat av: Tobias

Var en snygg tavla, själv äter jag lite go choklad med havssalt.

2009-11-24 @ 01:32:22
URL: http://tobiej.blogg.se/
Postat av: sofia

Önskar faktiskt att alla helger kunde vara som den som just varit

2009-11-24 @ 19:30:30
Postat av: matti.

so do I sis!

2009-11-25 @ 12:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0