listan

under min semester gjorde jag en lista över saker jag vill/ska göra då jag återvände till eländet. det här är den listan:

1. Spara 15000 till shopping i sthlm - är nåt jag ser fram emot
2. Byta bil - vet inte riktigt om jag pallar. Jobbigt
3. Spara minst 2000/månad för att studera - ska försöka
4. Inreda hemma - mm.
5. Skaffa Macbook - när jag orkar föra över pengar
6.
7. Undersöka pluggalternativ +högskoleprov - kanske man ska.
8.
9.
10.
11. Sök massa nya jobb - smått på g.
12. Skriv klart nåt av projekten - till vilken nytta.
13. Fota + ordna fotomapparna - orka.
14. Ordna garderoberna - har gjort!
15. Ät på Oliven - har gjort. igen!
16. Se 'The Shining', 'Motorsågsmassakern' och Don Juan Demarco - inte så jobbigt.
17. Byt mobil - ska, till en skiten mobil som fungerar i evighet.
18. Försöka lära Elton att gå fint utan koppel - mission impossible.
19. Ladda ner Gossip girl, simple life, bullen och musik av Divine Comedy
20. Tatuera mig -att ta sig dit är det jobbigaste. inte för att det kommer göra ont eller så. lat bara.
21. Lära mig nytt språk - vet inte om det står så högt upp på listan. haha.
22. Ta Mc körkort - palla ta sig till körskola.

visst, några av punkterna är blanka, men det är bara för att de är löjliga och jag inte vill nån ska veta.

jag funderar på att låta ett mynt bestämma saker åt mig. får se vad mitt 1euro mynt säger om följande saker.

ska jag åka till new york nästa år?
ja - duktigt mynt

ska jag leta efter nytt jobb?
nej tycker myntet

ska jag börja plugga nästa år?
nej tycker återigen myntet

ska jag ge upp allt som har med kärlek och attraktion att göra?
ja säger myntet

ska jag lita på myntets omdöme?
nej

vad jag ska göra är alltså solklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0