this is a bootycall, my boot up your arsehole.

denna vecka kommer jag upp i femtio timmars arbete. sköjigt.

lägger upp en söt bild för er som inte orkar läsa texten.

promenadvis bor jag ungefär fem minuter från jobbet. igår då jag skulle köra bil dit tog det mig ungefär tio minuter att komma fram. satans knalleland. knalleland är dessutom antagligen det fulaste namnet på ett köpcentrum som finns.
jag önskar det fanns ett köpcentrum med massa vintage och second hand butiker.

funderar på att skippa new york till förmån för att spara pengar. tänkte försöka gå helt mot mina instinkter (lite som George gör i ett avsnitt av Seinfeld) och se ifall jag lyckas bättre då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0