morgonens spellista.

följande låtar har väckt mig idag:

oasis - don't look back in anger
timo - don't let the devil ruin it all
jens lekman - kanske är jag kär i dig
amanda jenssen - our last goodbye

att byta däck kan vara det tråkigaste man göra. jag gjorde inte det själv, kan tänka mig att det är värre, men att behöva rulla däckjävlarna från källaren, lasta in dem i bilen, ta dem till idioterna som fixar dem, stå och titta (det värsta av allt! jag har inget gemensamt med dessa människor och frågar de mig något om bilar så kan jag som bäst svara på vilken färg de har) och slutligen rulla tillbaks de däck som var på. blä.

Kommentarer
Postat av: C

Du glömde nämna att man sannolikt måste betala idioterna dessutom... gör ju det hela ännu festligare.



Ska vi flytta till LA? Eller San Fran? Hörde att man inte behöver vinterdäck där.

2009-12-05 @ 12:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0