mad men.


häromdagen började kolla på denna finfina serie jag fått i julklapp. oerhört snygg inledning, bra skådisar och välskrivet. dessutom handlar den om mitt framtida arbete.


kan inte påstå att jag har en vettig bildtext till denna bild, men den är för bra för att inte publiceras.
tror det kan ha att göra med en snubbe på helgon.se som envisas med att länka massa kattbilder på chatten. jag frågade honom vad det var med honom och katter varpå han svarade:
"Ingenting" och länkade ännu en. strange.


jag har bara en fråga: Kan man bli något man redan är?

Kommentarer
Postat av: vera

katten är helt underbar! den sr lagom glad ut!

2009-12-27 @ 23:02:18
URL: http://www.brighterandme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0