ingenting har hänt.


känner mig lite som Nasse.

nästa vecka kommer jag förmodligen besöka sthlm och det kommer förmodligen bli fruktansvärt bra. fruktansvärt bra är också att jag får lön på tisdag nästa vecka och ska då inhandla de få julklappar som behövs i år.
för 25:e gången, är det verkligen så nödvändigt att ha jul? kan man inte bara träffas i alla fall, utan den äckliga julmaten, utan paketen (dock inte utan tiokronorsleken!), utan kalle anka (förlåt emma), och framförallt utan den äckliga jävla kylan.

Kommentarer
Postat av: malin

Hej! Var med och tävla om sexiga underkläder i min blogg :) Tillsammans med Evas Underkläder lottar vi ut en Chemise värd 199:- ..Kika in och var med :)

2009-12-11 @ 02:54:42
URL: http://likemalin.blogg.se/
Postat av: C

Träffas = stort plus

Paket = roligt (framför allt att ge)

Kyla = phett minus

Julmat = en gång är det gott.



Ha det superduper i stockholmia.

2009-12-11 @ 13:21:45
Postat av: Tobias

Det slipper man om man åker till thailand : )

2009-12-11 @ 16:48:28
URL: http://tobiej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0