film.

här är enligt mig det gånga årets bästa och sämsta film.


bäst

fantastiskt fin film som utspelar sig i den bästa av städer - new york, sommaren '94. kille säljer knark, kille blir kompis med sin psykolog som tar betalt i knark, kille blir kär i psykologens styvdotter.

sämst

när samma person som skrev manuset till Juno gör nytt så är det enligt mig ett måste att se. och nu när jag sett skiten är det inte ett måste för er att göra det. jennifer (spelad av megan fox, och nej, det är inte en vettig anledning att se filmen för alla er killar som genast tänker att ni måste se den), blir besatt av nån form av demon och börjar äta upp diverse killar på skolan. filmen är egentligen mest en anledning att visa så mycket man får visa av megan fox kropp för så ung publik som möjligt, för att sälja så många biljetter som möjligt.
mycket dålig. jag har varnat er.

filmer jag nu ser fram emot att se är som följer


alice i underlandet. depp + tim burton, can't go wrong!


oslagbar kombination: scorsese + dicaprio + roman av dennis lehane.


okej, jag gillar egentligen inte russel crowe, men de bilder jag sett av nya robin hood såg jävligt bra ut.


sen ser jag ju fram emot avatar och where the wild things are också såklart.

Kommentarer
Postat av: ems

jag visste inte at det var samma som skrivit juno...vilket skämt! men jag tyckte nästan att den var sevärd för megan's skull, hon var ju döläcker!

2010-01-03 @ 16:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0