dirty dancing.

drömde inatt att en gigantisk kanin följde efter mig, sprang runt i cirklar runt mig och sjöng på "dirty dancing" av frida hyvönen, som för övrigt kan vara en av världens bästa låtar.
tänkte jag skulle ge mig på lite drömtydning.


1. drömmen vill att jag ska se "dirty dancing". men detta var inte alls längesen (såg den i samband med att swayze, okej, stavas inte så, dog) så jag tror inte på det.
2. drömmen vill att jag ska se "donnie darko" igen, vilket är mycket mer tilltalande

Donnie: Why do you wear that stupid bunny suit?
Frank: Why are you wearing that stupid man suit?
fantastiskt citat från filmen. måste nog ladda ner den genast

3. en sista möjlighet är att jag lyssnar för mycket på låten "dirty dancing" helt enkelt. men det kan man ju inte.

Kommentarer
Postat av: Jonesy

Jag såg Donnie Darko för någon vecka sen bara, tre gånger på rad... Den är ju bara så jävla bra!

2009-12-29 @ 13:00:50
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0