public service.

det ligger ett äpple vid datorn. och då menar jag inte ett sånt äpple man köper. utan ett litet, fult äpple som någon plockat in och lagt här. det är en av fördelarna med att ha fest. 
sen undrar jag lite varför man ska städa innan en fest..? får ju ändå städa efteråt. 
singstar var rätt roligt. 
tack dock, joséphine, för en fin avslutning på kvällen.
imorgon ska jag arbeta, vilket jag tycker är sådär halvroligt, läs aptråkigt. men det är hursomhelst bara några timmar. 
man kan tycka att jag borde avsluta med en bild eller nåt, men det tänker jag inte. känn er snuvade på konfekten. haha!
men jag halvlovar (läs jag lovar inget) att det blir ett roligare, skojigare, mer underhållande, smartare, finare, mer pretentiöst inlägg nästa gång.

sen kan ju alla tänka på att något inte kan vara mer perfekt, eller perfektare. för om något är perfekt så betyder det att det är så bra som det kan vara. tänk på det nästa gång du försöker böja perfekt, åsna! inte för att det är så att det är någon speciell människa jag tänker på, jag vet inte ens varför jag kom att tänka på det nu. kanske var det bara ren public service.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0