pros and cons.

har de senaste dagarna övervägt att förflytta hela mitt jävla jag till new york för att studera där. dock är jag inte hundra så jag gjorde idag en för och motlista, som jag såklart glömde på jobbet. men den var nåt sånt här:


FÖR
det är långt bort
det är för fan n.y
alla jag känner kan komma och hälsa på för gratis boende och guide
jag gör nåt jag vill
jag lär mig engelska bättre
jag måste träffa nya människor
alla miljarder saker man kan göra i n.y
man kan säga att man bott i n.y
ser rätt roligt ut på cvet


MOT
det är långt bort
det kommer sätta mig i skuld och kosta massa
långt ifrån familj och de få vänner jag har
inte särskilt troligt att man får jobb efteråt, men vilka utbildningar jag vill in på här kan lova det?
omständligt att skaffa boende, prylar etc



Men det är väl lite som så här:

"Jag är livrädd för att leva 
Och jag är dödsrädd för att dö" 
-mannen i den vita hatten (16 år senare), kent

Kommentarer
Postat av: Jeff, God of Biscuits

Just do it mofo.

2009-08-12 @ 19:51:18
Postat av: jens

do it do it, tror inte man måste bli skuldsatt för att bo där, då är det värre i london tror jag

2009-08-14 @ 00:21:56
Postat av: Anonym

You done it yet?



I'm waiting.



You don't wanna piss off Jeff, God of Biscuits. You gotta do what you gotta do. Jeff has faith in you my son. Jeff says go forth to the Big Apple and prosper and try some weird shit while you're at it. And stop complaining. At least you've got legs. All I got was crumbs. And I'm supposed to be a GOD. Know what I'm saying?

2009-08-16 @ 16:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0