listjävel.

BRUKAR DU: 
Peta dig i näsan: med kastrull
Titta på dig själv i spegeln: inte om jag kan undvika det
Gnälla: mitt gnäll är så avancerat att det inte längre kan klassas som gnäll
Skrika: näe
Sova: bebissömn
Ha ångest: näe
Skada dig själv med flit: räknas godis och läsk i överdrift? 
Ta mediciner du inte borde ta:  tar aldrig medicin
Vilja dö: ja, men bara för att kunna spawna igen och få fler granater
Drömma mardrömmar: näe
Drömma sexdrömmar: nej
Ta droger: all the time
Försöka vara annorlunda: annorlunda än vad då. måste sätta det i perspektiv dumma lista 
Klä dig i svart: oftare förr
Gå till kyrkan: nej för helvete
Gå i skolan: nej
Röka: aldrig
Ha sex:  "vadå, jag är väl inget, sexuell?"
Ljuga: näe, inte mer än vad som krävs av mig
Hata folk: kroniskt
Lita på folk: nej

VEM: 
Saknar du: pol pot (roligt namn)
Vill du döda: pol pot för att han har ett roligare namn än jag
Rörde dig sist: fysiskt eller psykiskt? 
Vill du slå: arnold schwarzenegger och springa fnissande därifrån
Kysste dig sist: emma
Vill du kittla: min syster sofia för hon skriker och springer iväg ^^
Kramade du sist: emma
Vill du prata med: susanna var längesen
Skrek du på sist: jag skriker ju inte
Vill du vara som: Morrissey
Sårade dig sist: fysiskt eller psykiskt?
Vill du bli galet full med: pol pot
Gjorde dig riktigt glad senast: jonathan richman
Fick du sms från senast: emma
Ringde dig senast: hm. kan det ha varit moggelito?
Är vackrast på jorden: det är tajt mellan mig och johnny depp alltså. 

HAR DU: 
För många vänner: vänner? my precious
Förföljelsemani: absolut
Tvångstankar: nej då. ett, två tre.
Någon annan psykisk sjukdom: ett par 
Någon fysisk sjukdom: troligtvis
Någon skada:mina tår ser helt deformerade ut
Färgat håret: inte nyligen
Brutit några ben: näpp
Några piercings:  det är nog det sista jag skulle få för mig att göra. det näst sista är självmord. efter det kan jag överväga att låta mig piercas i medicinska syften.
Egen dator: oh yeah. ett monster
Bra självförtroende: det beror på vem av mig man pratar med
Kysst någon: jag kan räkna med hjälp av addition
Haft sex:  "i'm a trysexual, i'll try anything once"
Tagit nakenbilder: varje dag.
Sagt jag älskar dig till någon idag: näe. 
Bjudit ut någon: näe
Varit kär: kanske
Dumpat någon: näe
Stulit någonting: en gång då jag var liten palt stal jag några leksaksbilar som jag lämnade tillbaks sen
Lämnat landet: jag har varit i ca 20 länder woho
Tuttat eld på nått: hehehe
Gjort något olagligt: enligt vilken lag?

HUR: 
Går du: ett ben efter det andra
Svarar du i telefonen: hallå
Fördriver du tiden: med sånt här skit
Mycket pengar har du: just nu har jag faktiskt tillräckligt för att klara mig
Tjänar du pengar: jobbar. work the corners
Ofta diskar du: när det inte längre finns nåt att äta från
Ofta städar du:  då jag inte kommer fram för allt damm
Många stör du dig på: alla
Ofta träffar du din familj:så fort  jag besöker kumla

TROR DU:TROR DU: 
Att du kommer bli något: näe
På gud: haha. worlds biggest fraud
På rymdvarelser: inte i filmhistorisk mening, men liv i någon form, ja
Att folk tycker om dig: näe
På ett liv efter detta: näe
Att fiskar kan tänka: det beror på vad man menar med tankar
Att du kommer leva länge: näe

Kommentarer
Postat av: Sookie Stackhouse

Om du kittlar mig så blir det pricken tillbaka, bara så du vet!

2009-08-21 @ 21:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0