fulla människor.

ber om ursäkt för mitt frånfälle från bloggandet, men det finns anledningar. en av dem är något som kallas för arbeta och som ingen människa egentligen borde behöva syssla med. kommer nog upp i 50 timmar den här veckan, då den väl är över. och det blir feta pengar. inte. 

de enda fulla människor jag tycker om är de människor jag tycker om som råkar bli fulla. knappt då ens står jag ut med dem, men de går an betydligt mer än de jag inte tycker om och som är fulla. 
alkohol är enligt mig inte sättet att träffa människor på. egentligen tycker jag att man ska träffa människor man inte tycker om i så liten utsträckning som möjligt. hade varit alldeles utmärkt om jag aldrig mer behövde träffa irriterande människor. tänk om alla man träffade var någon man uppskattade. 

vilket käckt, piggt, skojfriskt inlägg. tummen upp. 

men, eftersom jag är född tvilling, så tycker jag såklart att det även är helt underbart att träffa nya människor, fast bara ibland. om man nu ska tro på sånt där, så väljer jag i alla fall att tro på den delen som säger att tvillingen är ombytlig och behöver förändring och är som två olika personer. 
ena stunden tycker jag om något, andra stunden är det piss. ena stunden är något skit och i den andra av mig hyllat. 
detta gäller dock inte människor. oftast - med väldigt få undantag - så fortsätter jag avsky och älska de människor jag bestämt mig för att avsky och älska. 
här kommer en liten bildlista över människor jag i allmänhet uppskattar och avskyr.

det här är tomas ledin. honom avskyr jag. 

i min bok är det helt okej att stega in på rix morron zoo med en kalashnikov i högsta hugg.
det här är Heidi, min brorsdotter. jag låter henne representera hela min familj då jag säger att jag uppskattar dem. väldigt hjärtligt ord det där, uppskatta. Heidi är cool.

sedan kanske vissa inte skulle tycka det var så underbart om jag la upp bilder på dem bara sådär, men det finns ett gäng till som jag tycker är lite extra bra. 
jag tror jag sagt det till någon på sistone med. 
kanske. annars får ni väl fråga om jag menar er. surt med ett nej bara, tänk på det innan ni frågar.
haha.

Kommentarer
Postat av: C

Jag kan ta ett nej om det skulle vara så. Och jag delar din aversion mot T.L och rix morgon zoo. Att säga att de inte har ett existensberättigande är kanske att gå lite långt men de borde föra en klart mer tillbakadragen tillvaro än de gör. Gärna i Vrå där jag aldrig riskerar att stöta på dem och med fördel utom räckhåll för journalister eller vem som helst annars som skulle kunna få för sig att sprida deras röster.

2009-08-30 @ 10:40:15
Postat av: Jäni

men matti! du uppskattar väl mig iallafall?

2009-08-30 @ 20:06:37
URL: http://anderssonjenny.blogspot.com
Postat av: Wes Luger

Jag kan inte ta ett nej, snälla?

2009-09-05 @ 14:52:36
Postat av: Wes Luger

Jag kan inte ta ett nej, snälla?

2009-09-05 @ 15:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0